OVER ONS

Dennis Molendijk

Ooit begonnen als communicatie specialist bij het Korps Mariniers en al sinds 1992 actief in de dynamische wereld van telecom en IT. Ik heb alle belangrijke veranderingen in die tijd wel meegemaakt. De overgang van analoge telefonie begin jaren negentig naar ISDN en de opkomst van mobiele telefonie En daarna de overgang naar IP telefonie vanaf 2005 geven mij een enorme berg aan kennis. Daarnaast heeft de aanwezigheid van snel internet er de afgelopen 10 jaar voor gezorgd dat er natuurlijk veel meer mogelijk is op het gebied van communicatie technologie. Momenteel helpen we onze klanten met hun overstap van alle techniek op locatie naar alles in de cloud. Dit zorgt voor enorme voordelen die we vroeger niet voor mogelijk hielden. Ik doe mijn best om complexe techniek te vertalen naar verstaanbare taal voor mijn klanten en sta samen met Wim altijd klaar voor onze klanten.

Email LinkedIn Twitter 


 

Wim Schilperoort

Eind jaren tachtig ben ik als technicus begonnen met het installeren en onderhouden van telefoonsysteem. Deze tijd, net na de privatisering van KPN, was een enorm dynamische tijd waarin bedrijven massaal de overstap maakten van het oude logge KPN naar leveranciers die snel en vakkundig de installaties konden leveren en installeren. Ik heb gewerkt en mijn opleidingen gevolgd bij enkele van de grootste producenten van de wereld zoals Panasonic, Avaya, Siemens, Cisco en HP en ben altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de techniek. Ik vind het geweldig om complexe problemen te ontleden en te vertalen naar simpele en werkbare oplossingen. Service en support is voor ons bedrijf geen loze kreet maar iets waar we heel hard aan werken zodat onze klanten tevreden zijn over de producten en diensten die we leveren en ons aanraden bij hun relaties.

Email LinkedIn Twitter  


Onze visie

In een toenemend dynamische wereld neemt Telecom en ICT een steeds belangrijkere plaats in. Zakelijk Nederland heeft steeds meer de behoefte aan een ‘one-stop-shop’ leverancier die alles op het gebied van telecommunicatie en daaraan gerelateerde ICT-processen kan ontzorgen. In de huidige 24-uurs economie, waarin het werk voortdurend met het personeel meereist, is het onontbeerlijk dat bedrijfsprocessen overal en non-stop veilig toegankelijk zijn. Een goede Telecom & ICT invulling verhoogt het rendement op de loonkosten en de tevredenheid van klanten en medewerkers. Hierbij zijn het gebruiksgemak, de beschikbare snelheden, de helpdesk en de ondersteuning bij uitval steeds belangrijker.

PHONEX Communicatie BV ontzorgt het bedrijfsleven op het gebied van telecommunicatie en gerelateerde ICT. Met onze persoonlijke aanpak, kennis, service en producten zorgen wij ervoor dat bedrijven flexibel kunnen werken en maken wij hun bedrijfsprocessen veilig beschikbaar, waar zij dat maar willen.
Wij werken met collega’s die het beste uit zichzelf halen, zodat hun unieke kennis, vaardigheden en inzichten steeds weer tot uiting komen bij onze klanten. Het resultaat van deze werkwijze is continuïteit en kwaliteit, ook op de lange termijn. Dit geldt zowel voor PHONEX Communicatie BV zelf, maar nog belangrijker, met name voor onze klanten.

PHONEX Communicatie BV inventariseert samen met u, uw wensen om vervolgens voor u een passend advies op te stellen, onderbouwd met een helder inzicht van de investering en opbrengsten van de bij uw organisatie, passende oplossing. Wij geloven erin dat deze werkwijze/aanpak zorgt voor een betrouwbare en langdurige samenwerking tussen uw en onze organisatie. Daarnaast werken wij met goed opgeleide, enthousiaste en gedreven collega’s die zich richten op kwaliteit, betrokkenheid, klantgerichtheid, flexibiliteit, inzet en samenwerking.Hier kunt u tekst of afbeeldingen of tabellen invoegen, indien nodig.

 .